fredag 7 november 2008


Äntligen, text på bloggen. Det har varit en ganska mödosam väg hit.
Jag har hamnat på otillåtna sidor när jag kollat exempelbloggar och fått mejl från google.com om spamblog. Mitt stora problem med datorer är att komma ihåg lösenord och Blogger Support har varit inblandad ett antal gånger.
Men nu är jag på hugget. I rena glädjeyran publicerar jag en bild på mitt senaste barnbarn.
På min arbetsplats fungerar intranätet och e-mejlen som de viktigaste informationskällorna (för att inte tala om kafferasten).
Min personliga reflektion för närvarande är: hur ska vi få tid till och intresse av att hänga med i alla informationskanaler?
Fortsättning följer...

1 kommentar:

David Hansson sa...

Det är bra att bloggen är igång!

Det finns t o m de som bloggar om ballongfärder över Lund, så vilket ämne finns inte i bloggvärlden?